Re: Klawiatura

Autor: Michał Zieliński (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 22:21:05 MET DST

> Witam

> Czy ktos moglby wskazac mi (a moze przyslac) jakis programik ktory pozwoli
> uzyskac przyspieszenie powtarzania znakow. Chodzi mi o wykorzystanie tego
> podczas pracy w DOS-ie. W setupie nie mam mozliwosci dokonania
> odpowiednich
> ustawien, brak tej opcji.
> --
> Pozdrawiam

> Adam Kaczmasz
> e-mail:pavo_at_webmedia.pl
> pavo_at_polbox.com

Uzyj Norton Control Center z pakietu Norton Utilities.Ustawic , zapisac ,
dopisac do autoexec.bat wywolanie z paramtrem i koniec.Nie zabiera pamieci ,
nie ali sie.dziala od dwoch lat.Tez mam taki kaszaniasty bios , a pisze dosc
szybko.

Paszczak

Pozdrowienia

     Michal Zielinski
              hardware_at_lodz2.p.lodz.pl hubble_at_free.polbox.p