Re: "Obciety" koprocesor przez MMX ????

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 20:34:14 MET DST

>jak wyglada obsluga przerwan jesli mi wisi jakis MMX ?
>czy procedura przerwania zawsze laduje w kontekscie FPU czy MMX ?
>czy jest to zalezne od przerwanej aplikacji ?

a jak ci sie zdaje? ja nie wiem, ale sa dwa wyjscia

- s.o. pracuje zawsze jako FPU, bo w chwili tworzenia nie istnial jeszcze
MMX wiec de facto nie moze miec pojecia o istnieniu takowego.
- s.o. pozostawia to bez ruszania, wychodzac z zalozenia ze do obslugi
przerwan raczej sie FPU nie uzywa ;->

jestem raczej za 2ga opcja - s.o. nie uzywaja rozkazow FPU/MMX (moze poza
niektorymi niewielkimi fragmentami w rodzaju drivery - ale tu zawsze
mozna przeciez zadbac o wlasciwa obsluge).

karpio