Re: Dwa dyski jak jeden ?

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_rhino.silesia.linux.org.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 19:06:37 MET DST

In pl.comp.os.win95 Gwidon Naskrent <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> wrote:
> Teoretycznie tak nie wolno - na dysku(ach) moze byc tylko jedna partycja
> primary. W rzeczywistosci DOS juz od 4.0 pozwala na takie sztuczki, tylko
> nie wiem czy fdiskiem.
to tylko kolejny głupi wymysł Microsoftu...
w każdym porządnie systemie mogą być cztery primary...

a tak BTW: to nawet DOS 6.2 miał problemy z kilkoma partycjami primary...
owszem czasem działały, ale zależało to od tego co jeszcze jest na dysku,
np. gdy kiedyś miałem taką króciutką partycję dos extended na końcu dysku
(20 MB) to dos działał dobrze, gdy tą partycję skasowałem, to dos
zapisując na drugą primary mieszał po fat'cie pierwszej (albo na odwrót)...
LAME!

--c