Re: Kolejnosc liter...

Autor: Janusz (januszw_at_olo.sprint.com.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 20:42:05 MET DST

Wynika to z faktu, ze niektore systemy, zgadnij jakie ;^) najpierw
przypo-
rzadkowuja partycje podstawowe, a dopiero pozniej rozszerzone. Dlatego
najpierw jest partycja podstawowa z dysku C, pozniej podstawowa z dysku
D, nastepnie rozszerzona z dysku C i rozszerzona z dysku D.
Swego czasu udalo mi sie ustawic : C, C`,D,D`, ale w tej chwili nie
pamietam
a nie chce wprowadzac w blad. Jak sobie przypomne, dam znac.
Pozdrawiam -
FiXer
 Tomasz Leszczynski napisał(a) w artykule <33a5720c.6902196_at_news.icm.edu.pl>