Re: Co jest?

Autor: Marcin Szymanski (marcin_at_jowisz.iis.pw.edu.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 13:31:13 MET DST

At 13:42 18.06.97 +0200, you wrote:

>Moim zdaniem zasilacz daje za wczesnie sygnal o uzyskaniu prawidlowych
>napiec i to wszystko. Jesli Cie to bardzo wkurza, to wymien zasilacz.
>Jesli nie, to nic nie musisz robic.

A moim skromnym zdaniem to nie wina zasilacza, ale raczej ustawien bios'a
(chpset management, czy cos tak). Miałem podobne problemy, kiedy zakupiłem
płyte z takim biosem, ale po niewielkim grzebaniu wszystko było OK.
Sprawdz jeszcze, czy masz odpowiednio skonfigurowane dyski.

Mozliwe, że płyta czeka na bootujšcy się dysk. Stare Quantum potrafiš
się rozkręcać się do pół minuty - nie wiem, czy w sytuacji gdy w biosie masz
ustawiony HDD auto detect nie będzie to powodować zawisania systemu.
W tej sytuacji ponowny reset (zimny, czy ciepły, aby nie wyłšczenie z
sieci) nie powoduje ponownego boot'u dysku.

Z patriotycznym pozdrowieniem,
Marcin
- - - - -
Marcin Szymanski