Re: ! Propozycja utworzenia nowej grupy !

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 09:28:09 MET DST

msniezek_at_medianet.com.pl (Maciek Sniezek) wrote:
>Grzegorza
>
>Czuje sie dyskryminowany :)))
>Pozdrawiam,
>
>Maciek Sniezek - msniezek_at_medianet.com.pl

Ja, jako glowny podmiot wnioskuje, by utworzyc cala hierarchie

pl.gr.szyszlo do spraw ogolnych
pl.gr.szyszlo.kontakty w celu dogadania sie na spotkania roznych szczebli
pl.gr.szyszlo.dzika-satysfakcja dla korespondencji sluzacej zwykleu wyzyciu
sie
pl.gr.szyszlo.comp dla konkretnych porad w sprawach komputerowych
pl.gr.szyszlo.sex dla porad w sprawach sercowych (w obie strony:)
pl.gr.szyszlo.plan-dnia dla dyskusji na temat ukladania planu moich wystapien
pl.gr.szyszlo.gry jesli ktos by chcial ze mna pograc na sieci :)
pl.gr.szyszlo.programming a to do spraw calkiem powaznych
pl.gr.szyszlo.network porady w sprawach typowo sieciowych

ach bym zapomnial
pl.gr.szyszlo.gnebienie-windziarzy a to w wiadomych celach :)

kiedy bedzie CFV ? ja chce juz :)))))))))

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |