Re: Cubic player a gus patch

Autor: Michał Zieliński (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 22:36:44 MET DST

> doczytalem. o SB nie bylo slowa :))))
> ale to jest mozliwe. przejdz sie do znajomego gusiarza, i skopiuj
> od niego katalog z paczami, oraz plik autoexec.bat . tam jest
> kilka uzytecznych setow. potem trzeba cos pomotac w cubicu
> by zadzialalo. w jego readme pisze gdzie trzeba namieszac.
> jak to zrobic ? nie wiem. mam primaxa a nie gusa. ale jeden znajomy
> do mnie przychodzil po pacze, i jemu to szlo na jakims klonie esbeka.

> --
Dziekuje. Faktycznie poszlo, winowajca okazala sie wersja CP.Nowa sciagnalem
z CHIP CD i chodzi calkiem niezle.W porownaniu z tym samym mid'em
odtwarzanym spod windows media playerem "roznica kolosalna".Jeszce raz
dziekuje za rady , ale nie cieszcie sie bo teraz pewnie bede eksperymentowal
z echami i innymi rzeczami....

Pozdrowienia

     Michal Zielinski
              hardware_at_lodz2.p.lodz.pl hubble_at_free.polbox.p