Re: Wiatraczek won?

Autor: Waldemar Oczko (woczko_at_botar.com.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 22:35:42 MET DST

Andrzej Rajczakowski <wegorz_at_geocities.com> napisał(a) w artykule <vbo1o5.u4.ln_at_localhost>...
> Hej!
> Ostatnio był wątek o wentylatorkach w PC-tach. To jak w końcu jest:
> można wyrżnąć wiatraczek z zasilacza czy nie?

Mozna.

We wszystkich bezdyskowych stacjach Novela 386DX40 mam odlaczone i jest duzo ciszej.
ZALETY
1. Panie klepiace faktury zmniejszyly absencje chorobowa
    ze wzgledu na brak przeciagow.
2. Zaoszczedzily na dentyscie bo przestaly je bolec zeby

WADY

1. Trzeba bardzo ciiiicho szeptac zeby szef nie slyszal
2. Jak ktora pusci baka - to niestety trza podniesc 4 litery i uchylic okna

 Jesli posiadasz takowe (stacje/panie) to bez obaw :))

--
Pozdrowienia
woczko_at_botar.com.pl