Re: HP850C a CANON BJC620

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 21:27:01 MET DST

> Czy ktoś mógłby porównać te dwie drukarki?
> Wiem tylko, że zaletą CANON'a jest to, że ma osobno
> wymienialne pojemniczki z kolorowymi tuszami.
> Czy pod innymi względami jest lepsza czy gorsza od HP?

Ja się przejechałem na drukarkach Epsona, Stara, Canaona.
Chciałem zaoszcędzić pieniądze ale było wręcz przeciwne. Straciłem, zmiast
odrazu kupić HP to chciałem coś lepszego. Okazało się że HP jest troszkę
gorszy ale za to droższy - naprawdę jest tańszy. Masz pewność że materjały
do niej zawsze kupisz. Nie musisz nawet kupować orginalnych pojemników z
tuszem. Jest tyle tego badziewia na rynku że jest w czym przebierać - i tu
jest przewaga HP - bo poco wyrzucać jeszcze dobrą głowicę???
Najgorzej sytuacja wygląda u Epsona (ale nie onim akurat mowa). Canon +
Epson to prawie jedna firma. Obie zesobą współpracują.
Ja sam kożystam teraz od grudnia z HP 690c i jestem nią zachwycony. Raz że
jest b. oszczędna - udało mi się zadrukować już ok 1200 stron i jescze nie
zmieniałem tuszu, choć w czarnym zostało ok. 15% a w kolorowym ponad 80%.