Re: Poszukuje pliku DSOUND.DLL

Autor: Piotr Manturzyk (manturzyk_at_chemie.uni-halle.de)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 20:52:16 MET DST

Żydak Przemysław wrote:

> Bardzo pilnie poszukuje pliku DSOUND.DLL. Jezeli ktos go ma lub wie skad
> moge go sciagnac to bardzo proszę o odpowiedx. Potrzebuje tego pliku do
> Need For Speed II, bo jak go uruchamiam to zglasza mi brak takiego pliku.
> Z góry dziękuję.
Jak juz bedziesz mial ten plik, to sie dowiesz, ze potrzebujesz jeszcze
inne pliki z serii DirectX. A wiec sciagnij sobie od razu caly setup.
Ale M$ oferuje caly pakiet dla developerow, ze wszystkimi zrodlami i
przykladami w *jednym* kawalku, jedyne 28 MB. I do tego jak
rozpakowujesz to exe, to nie zaklada katalogow, wiec trzeba zaladowac to
exe do winzipa i wtedy jakos idzie, ale setup DirectXa mimo wszystko sie
chrzani. Ot maly i miekki. A i tak wszystko na darmo, bo TEN need for
speed 2 (u mnie) nie chodzil. A nie sadze, zeby legalnie kupiona gra nie
zawierala DirectX w pakiecie (a moze faktycznie nie zawiera? to bylby
szczyt. kupuje gre, a biblioteki moge sobie sciagnac przez telefon!,
chociaz kto wiem? ot malomiekki)

pozdrowienia
gandalf

--
|          DC Piotr Manturzyk          |