Re: Mks_vir i dyski po 1984MB kazdy !!? :((

Autor: Andrzej Borsuk (andrzej_at_alpinus.com.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 21:04:19 MET DST

> Hmmm... to nawet robi wrazenie na mnie! (Te, cyt. "wolne cykle procesora"
> :-) Rozumiem, ze to sie wlacza po wylaczeniu przycisku Turbo? (BTW,
polecam
> monitor jadra z Kernel Toys)

Sorry za te "wolne cykle procesora" tak mi sie jakoś pisnęło.. ;->
VShield bo tak się właśnie toto nazywa jest poprostu programikiem o niekim
priorytecie (lub cuś koło tego) I na tyle na ile pozwala kulawa
wielozadaniowość Windozy to właśnie tak działa: Wykorzystując wolny czas
maszyny

Ja również polecam "Wintop" bo bodajże o ten programik Ci chodziło pobaw
się trochę.. Przy intensywnym skakaniu po folderach explorer.exe zrzerał
25% czasu procesora natomiast VShield.exe osiągnął 0.02% obciążenia
systemu. (P75)

Gdybym miał szukać programików które spowalniają system wziął bym się
raczej za wszelakie paski narzędziowe, tapety, dzwięki, tryb TrueColour itd
itp... Przy nich VShield praktycznie nie istnieje....

ps.
        Jak często widziałeś knefel Turbo na Pentiumach? :-)

--
fRED
mailto:andrzej_at_alpinus.com.pl