czy jest potrzebna siec oraz ocena OpenDosa

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Sun 15 Jun 1997 - 16:21:33 MET DST

On 1997-06-14 znik said:

>sprawdz status pliku kontrolnego bazy danych. bez zmian, to
>sprawdzaj klawiature.
>i tak w kolko, co skutecznie zapycha procesor, mimo ze aplikacja
>nie robi nic. w sytuacji gdy takie aplikacje sa uruchamiane po

Otoz nie .. System wywlaszcza takie aplikacje
na okreslony czas jesli wykryje
taka sytuacje (parametry w konfiguracji).
Prostym przykladem jest uzycie klawisza strzalki
do przesuwania linii po spisie plikow w NC.
Wyraznie daje sie zauwazyc, ze linia nie przesuwa
sie plynnie poniewaz procedura kontroli nacisniecia
klawisza dziala w opisany przez Ciebie sposob.
Wiekszosc aplikacji jednak napisana jest porzadnie
i nie musi byc wywlaszczana z takich kolowrotkow
na sile. Zeby nie byc goloslownym mam sporo wersji
DEMO roznego oprogramowania pod DOS dla firm i te
wszystkie co mam zachowuja sie przyzwoicie za wyjatkiem
moze niektorych "DEMEK" blyskajacych przy uruchamianiu :-((
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;36;40mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive