Re: Jaki RAM kupić

Autor: Jarosław Manek (hyrry_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 15:32:37 MET DST

Przemek Gawel <rysiol_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc7b21$438d4440$96b4ccc2_at_ppp>...
> Prosiłbym o odpowiedż na takie pytanie
>
> Jaką pamięć RAM ( edo RAM , sdram, dram )najlepiej kupic do plyty pod
> pentium na tritonie i czy mozna wlozyc jedna 32 MB czy trzeba 2 x 16 MB ?
> Oraz gdzie kupic dobra ( szybka ) pamiec
> dobrej firmy ( na południu POLSKI - czestochowa )
>
> z pozdrowieniami
>
> RYSIEK

Troche mylisz pojecia. DRAM i te drugie to troche z innej bajki.
Obsada pamieci zalezy wylacznie od wymagan plyty glownej.
Przeczytaj instrukcje i wszystko sie wyjasni.
Moje ulubione simm'y to ostatnio Micron EDO, ale nie wiem gdzie moznaby to
kupic w Twoim rejonie.

--
Jack
mailto:hurry_at_free.polbox.pl