DOS 7.0

Autor: awa_at_imio.pw.edu.pl
Data: Mon 16 Jun 1997 - 11:21:07 MET DST

Witam,

Chcialem zainstalowac sobie sam DOS 7.0 bez G95,
przegralem katalog COMMAND i troche innych rzeczy,
ztobilem "sys a: c:" no i qpa. Sterownik PnP od AWE64
stwierdzil, ze konfiguracja zostala zmieniona i mam sobie
odpalic G95, sterowniki od AWE olaly mnie i powiedzialy,
ze w sesji DOS'a to one robic nie beda, a w glosniczkach cisza.
Raczki mi opadly, "sys a: c:" ze starego DOS'a i wszystko gra.
Moze ktos wie jak oszukac programy by myslaly ze to stary dobry 6.22.

Andrzej.