Re: Emulator Pentium

Autor: Jacek Gutkowski (jacekg_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 13:05:02 MET DST

Piotr Zalewa wrote:

> : Te Harvardy to nie Pentium (te mialy koprocesor od zawsze) a Nexgen
> : Nx586 - takie badziewie bez koprocesora, firmy wykupionej pozniej przez
> : AMD. Na stronach AMD pod haslem Nx586 jest o takim emulatorku ale w
> : wersji bezplatnej dzialajacym za kazdym razem tylko po 20 minut.--
> : Jacek Piskozub
> To nie tak - ten emulator - to emulator koprocesora.
> A program o ktory chodzi to dosid. Tylko nie jestem pewien, o czym mial on
> komputer informowac - 486DX, czy Pentium (bez niczego komputer "mysli", ze
> ma na plycie 386 90MHz)
> [...]

Idac za rada polaczylem sie z AMD i sciagnalem oprogramowanie dla Nx586.
Byly tam miedzy innymi dwa programiki (IDON.COM, IDOFF.COM), ktore
(zgodnie z opisem) mialy "pomagac" w rozpoznawaniu tego procesora jako
Pentium. Niesety u mnie te programy w ogole sie nie uruchamiaja (czyt.
zawieszaja komputer). Moze sa one przeznaczone wylacznie dla Nx586 - ale
jeszcze poszukam.

--
Pozdrowienia
Jacek Gutkowski, Wroclaw