Re: Matrox Mystique vs. Duke Nukem 3D

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 12:25:18 MET DST

Artur Jarkiewicz (ajark_at_meil.pw.edu.pl) wrote:
: Aha, Moj Duke3D (v 1.3D) jest piracki (jak wiekszosc), niemniej na
: poprzedniej karcie chodzil jak zloto w trybie VESA (+ UNIVBE).
:
: Pytanie: Winna jest karta, plyta czy kupic legalna wersje DN3D (oh, no)?
: Na MM mam 3-letnia gwarancje wiec moge wymieniac do woli.
:
: Any Idea ???

Wymien Duke'a !!! U mnie pirat na MM z 2MB chodzi idealnie we wszystkich
dostepnych trybach.
Co do UniVBE i SDD , to nie ma sensu ich instalowac przy takiej karcie jak
Matrox, bo ma ona wsparcie dla VESA juz "na pokladzie", natomiast SDD czy
UNIVBE jakby dokladaja wsparcie dla VESA.
Stupid idea: sprawdz monitor :)

        Wojtek

Wojciech Froelich | snail-mail:
e-mail: froelich_at_phys.uni.torun.pl | ul.Tuwima 13/18
PGP signature w fingerze | 87-100 Torun
nie odpisuje na ogonki | telefonu brak
M$ : Where do you want to go today ?
Me : Hey, what the hell are you doing with my car ?!!