Re: Screen Saver dla Win. 3

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 09:24:57 MET DST

>Czy ktos z was moglby mi doradzic, jak zrobic wygaszacz ekranu z pliku
>graficznego? Bez animacji, po prostu zwykly, kolorowy rysunek - jezeli da
>sie to prosto zrobic. Czyli kilka slow o .scr .

Plik *.SCR to jest plik .EXE ale spelniajacy kilka warunkow, ktore Microsoft
o dziwo udostepnil. Dzieki temu jak zmienisz rozszerzenie z .scr na .exe to
mozna to uruchomic. Uruchamiajac to z jakims parametrem, chyba /C
uruchamia sie tylko okienko konfiguracyjne wygaszacza, tak jak w panelu
sterowania gdyz panel wlasnie tak to robi.
Teraz sprawdzilem to co pisze i nie do konca sie zgadza. Na Win95 uruchamiajac
exe-ka uzyskuje okienko konfiguracyjne a uruchamiajac *.scr uzyskuje efekt
wygaszacza. Informacje ktore pisze przeczytalem w starym (96-94) PC-Kurierze.

Proponuje poszukac w sieci. Slyszalem ze sa tam takie wygaszacze co wczytuja
wybrana bitmape jako wygaszacz a nawet losowo wybieraja bitmape z zadanego
katalogu. Ktos juz o ten problem kiedys pytal, chyba na pl.comp.win95.

Kazek