Re: Instalacja W95

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 10:24:09 MET DST

On 14 Jun 97 at 11:30, Janek wrote:

> Antywirus mam wylaczony a tak w ogole to przy wlaczonym instalacja
> pada zaraz na poczatku a moim przypadku wszystko instaluje sie OK
> tylko pada przy pierwszym uruchomieniu G'95.
> Co do plyty i procesora to mam oryginalny P120 i plyte
> ATREND ATC 2000 HX i jest ustawiona normalnie na 2*60.
> I co teraz powiesz ?
> Pozdrawiam
>
> Janek

Podgonienie plytki to nie koniecznie ustawienie MHz na procu lecz takze
RASY,CASY,WSY,PCI, podzialy, przedzialy, takty, fakty itp. itd.
I tu moze byc pies pogrzebany (choc wcale niekoniecznie ).
Moze tez smartdrive, emm a nawet setver.
Powycinaj i poinstaluj.
NIE OD RAZU W$95 ZBUDOWALI ;)
    3m sie,
        Zbyszek

 Zbigniew Olearczyk \ | - ^ | / zbole_at_star.kul.stalwol.pl
   Stalowa Wola \ (.| o | O |.) / www.kul.stalwol.pl
   Filia WNS KUL --^^^------xxx------^^^--