Re: Cubic player a gus patch

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 23:50:11 MET DST

"Jasio" <jasio_at_ds14.agh.edu.pl> wrote:
>Kolega G. S. chyba nie doczytal, ze chodzi tu o CP grajace midi na SB16
>:))))

doczytalem. o SB nie bylo slowa :))))
ale to jest mozliwe. przejdz sie do znajomego gusiarza, i skopiuj
od niego katalog z paczami, oraz plik autoexec.bat . tam jest
kilka uzytecznych setow. potem trzeba cos pomotac w cubicu
by zadzialalo. w jego readme pisze gdzie trzeba namieszac.
jak to zrobic ? nie wiem. mam primaxa a nie gusa. ale jeden znajomy
do mnie przychodzil po pacze, i jemu to szlo na jakims klonie esbeka.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |