Re: US Robotics kupiony w USA

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 00:48:46 MET DST

Pawel Szczecinski wrote:

> Czy modem US Robotics Sportster kupiony w USA bedzie
> dobrze pracowal na naszych liniach (tak jak kupiony u nas)?
>
> Z gory dziekuje!
>
> Jesli mozesz odpowiedz wyslij na prywatny adres:

Mogą być pewne problemy. Mają trochę inne częstotliwości dla
wybierania tonowego. Poza tym, z tego co pamiętam to USR robi dwa
rodzaje modemów na US/Kanadę i International.

Nie jestem pewien, ale gdybyś pokombinował z rejestrami to może
udałoby ci się go zmusić do współpracy. Pamiętaj jednak, że jeśli
te tony nie są zgodne a T(ele)P(ies) zorientuje się, że twój
modemik tak nadaje to mogą robić problemy.

pozdrówka

    Przem

--
Przemysław Kowalczyk   !! Technical University of Gdańsk  !!
przemkow_at_polbox.com    !!              E T I              !!