Re: Nagrywarka HP6020i

Autor: Sebastian Czapla (czapa_at_handlowy.mostostal.zabrze.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 18:07:07 MET DST

On 8 Jun 1997 06:20:25 GMT, "Kane" <zdzislaw_at_pik-net.pl> wrote:

>Co myslicie o nagrywarce HP6020i. Interesuja mnie wszystkie opinie, jej
>specyfikacja techniczna i jej wady i zalety.

Od okolo pol roku mamy nagrywarke 6020 zewnetrzna. Nasz egzemplarz ma
bardzo powazna wade po nagraniu pod rzad 6-8 plytek kazde nastepne
nagranie konczylo sie niepowodzeniem (komunikat "write error, closing
session") - stracilismy w ten sposob kilkanascie nosnikow. Pomoglo
ustawienie wentylatora pokojowego, ktory na najwyzszym biegu
wydmuchuje powietrze na nagrywarke. Od tego czasu nie padla zadna
plytka, a zdazalo sie nagrywac kilkanascie pod rzad. Wynika z tego, ze
HP 6020 ma problemy z chlodzeniem.

Pozdrawiam
Sebastian Czapla