Re: Plyty na podwojny k6

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 16:32:55 MET DST

> A dlaczego lepiej ??? Dla jakiego systemu ? O wiele drozej, a
> (opinie uzytkownikow i tzw. fachowcow) NetWare lepiej biega na 2*
> Pentium, niz 1*PPro. Co do NT, to istnieje poglad, ze jego
> wieloprocesorowosc jest... powiedzmy nieefektywna ;)
> O DOSie i G95 nie wspomne, bo wiadomo...

A dlaczego lepiej to przeprowadzilismy wywod teoretyczny poparty
wynikami testow jakies pol roku temu tu, na liscie. Dla jakich
systemow? A wynika to z pytania (a jakie systemy suportuja SMP?).
PPro jest wydajniejsze od 2x Pentium wlasciwie w kazdej sytuacji
(pomijam DOS i G95 z powodow oczywistych). Nie wspominam juz o iPII.
Zas twierdzenie o "fachowcach" przypomina mi bardzo czeste sytuacji
ode mnie z serwisu - "komputer jest zepsuty, spalil sie procesor,
powiedzial mi to znajomy fachowiec - informatyk" -> wlaczam komputer
a tam np. skasowany command.com ;->>> Wielce wiec smieszy mnie, gdy
ktos mowi teraz "fachowiec"... Takich przypadkow mam kilka dziennie.

karpio