Re: "Obciety" koprocesor przez MMX ????

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 10:48:52 MET DST

On 15 Jun 1997 15:37:32 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej

>Jak napisac? Zgodnie z zaleceiami Intela dotyczacymi wykorzystania MMX i
>FPU, czyli wlasnie nie przelaczajac co pare rozkazow jednostek ;)

To co - po obliczeniu wartosci probki i wyslaniu na przetwornik
zamiast zakonczyc przerwanie mam odpalic petelke co dla efektywnosci
poczeka ze dwie milisekundy? No tak ... doskonaly moment na kolejny
krok animacji obracanego gif'a z "Intel Inside" :-)

J.