Re: Cubic player a gus patch

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 08:31:21 MET DST

hubble_at_free.polbox.pl (˙SO-8859-2?Q?Michał_Zieliński?˙wrote:
>Cześć , czy komuś udało się zmusić CP do współpracy z tzw Gus Patches?Chodzi mi konkretnie o odtwarzanie plików *.mid na SB16 - w docach do CP pisza co i jak zrobić , robie to i QPA .Najczęściej nie odtwarza albo sie wysypuje - odpalany spod dosa.

>Dziekuję z góry.
>Michał Zieliński

pewnie ze sie udalo. moze najpierw porzadnie zainstaluj sobie drivery.
wazne by byly zgrane patche. wazne, by byly ustawione zmienne srodowiska
wskazujace parametry karty, i katalogi z plikami konfiguracji oraz
patchami. jeszcze raz odpal instalator, i tym razem pozwol mu
naniesc zmiany na plik autoexec.bat .

--
         /˙˙__/˙˙ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |