Re: Quantum to badziewie !

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 08:29:47 MET DST

barni_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl (Barni) wrote:

>Kiedys usilowalem ozenic w jednym kompie Quantuma 250 i WD-ka podajze 1GB.
>Za Boga nie idzie...

mialem rozne doswiadczenia, ale mi sie akurat udalo ozenic.
tyle ze WD koniecznie chcial byc jako master.
udalo mi sie tez ozenic Quantuma ze starym Maxtorem (naprawde starym).
i tez sie nie dalo wrzucic Quantuma jako slave, maxtor musial
byc master.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |