Re: IExploder & linki

Autor: Robert A. Poplawski (poplawski_at_ias.wat.waw.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 08:23:27 MET DST

zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL) wrote:

> Nie za bardzo rozumiem twoj klopot :(
>
> Zainstalowales Linuxa czy tylko masz na plytce dokumenty ?
>
> Nie znam EXplodera ale przez analogie do Netszkapy
> chyba musisz zrobic /File/Open File, wybrac glowny dokument
> a potem klikac po linkach ?
Problem lezy w tym, ze na plycie widzianej pod windowsem nazwy
plikow sa w standardzie 8.3 natomiast linki w plikach html, maja
dlugie nazwy (w szczegolnosci wszystkie pliki hipertekstowe maja
rozszerzenie html). Linux wykorzystuje pliki trans.tbl znajdujace
sie w kazdym katalogu na plycie do konwersji nazw "8.3" na dlugie.

Pozdrawiam,
    Robert.

---
 poplawski_at_ias.wat.waw.pl