CD PPodkręcanie Peceta

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 21:20:11 MET DST

Wracam do tematu.
Udało mi się zebrać pewne fundusze na pamięć, ale starczy mi tylko na
dokupienie 16 MB. Czyli po dołożeniu będę miał 32 MB - czyli będę musiał
sprzedać stare by kupić nowe - bo mam wszystkie obsadzone - 4X4 MB. Jakie
teraz kupić? Napewno będę kupował EDO - ale jakiej firmy i na co zwrócić
uwagę - POMÓŻCIE !!!. Pamięci te będę wkładać do płyty Soyo HX z procesorem
P120.

--
                       d:)
W miarę możliwości odpowiedzi piszcie pod: