Re: Bomba mailowa ?!

Autor: Tristan Alder (daunes_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 13:21:18 MET DST

Dnia 14 Jun 1997 12:01:17 GMT, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> pisze:

>tak. to jest po prostu list zlozony z kilku kawalkow.
>jeden z nich zawiera program wykonywalny. chodzi o to
>ze glupie mokrosoftowe mailery proponuja uruchomienie tego
>programu, zamiast go po prostu wyrzucic do pliku zewnetrznego.

Uruchamiają execa bez pytania? Bo do tej pory dostawałem programiki
jako załączniki, ale wtedy się dopiero uruchamiał, jak na niego
kliknąłem, a i wtedy zdaje się pyta, czy zapisać, czy otworzyć i
jeszcze ostrzega, że może byc wirus... Coś nie wierzę...
No chyba, że Szkapa. :-))))

---
  hrabia Tristan (http://free.polbox.pl/t/tristan/)