Re: (uwaga 130KB) USR Sportster x2 upgrade

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 01:25:16 MET DST

Piotrek Malec wrote:

> (podejrzewam
> Wedlug moich danych upgraduje sie TYLKO SOFT, nie ruszajac modemu.
> Dotyczy to USR'ow oraz modemow z chipsetem Rockwella. BTW jak sie
> czegos
> dowiecie to piszcie (tez mam USRa);

Wiem, że nie powinienem wysyłać binariów na listę, ale jakoœ trzeba
zakończyć tš sprawę. Proszę przejrzeć załšczone pliki. Prosto z
www.usr.com . To chyba wszystko wyjaœnia.

pozdrówka

        Przem

--
Przemyslaw Kowalczyk   !! Technical University of Gdansk  !!
przemkow_at_polbox.com    !!              E T I              !!