Re: telefon ...

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Sat 14 Jun 1997 - 22:18:10 MET DST

On 12 Jun 1997 10:07:06 UTC, you wrote:

> Nie. Wyjasnij moze o co chodzi

wajs (chyba tak to sie pisze - nie wiem) telefonowal do panienki z
pomocy m$ wielce zdziwiony reakcja tezaurusa na slowo *ptak* (jak nie
wiecie co sie dzieje to sprobujcie ...). udawal jakiegos studenta ktory
pisze prace z ornitologii (czeste uzywanie slowa ptak w pracy ...) i byl
wielce zdziwiony tekstem ktory mu wyszedl po przepuszczeniu przez
tezaurusa.

> a moze Weiss ? nazwisko
> a mzoe WAIS usluga
znaczy redaktor wajs (?) z radia zet ... (*dzwonie do pani/pana ...*)
nie wiem jaka jest pisownia tego nazwiska. moze byc rozna. byc moze
weiss.

pozdrowka
marko
Marek Sokol phone:+4822347804
mailto:marko_at_lords.com mailto:msokol_at_polbox.pl
        mailto:msokol_at_cyberspace.org