Juliusz Kornaszewski-SURGER

Autor: mirage_at_free.polbox.pl
Data: Sat 14 Jun 1997 - 09:04:23 MET DST

On Sat, 14 Jun 97 00:39:45 +0200, RoMan Mandziejewicz
<RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org> wrote:

>I tak by je w koncu od kogos dostal :-(((

Przepraszam,ale naie wiedzialem ,ze Sherlock wykupil sobie na wlasnosc
cala siec w PWSBiA.On ma tyle do czynienia z komputerami na ktorych
gramy co ja z baletem.
Komputer ja k widzisz w domu mam,ale przyjemniej jest pograc z
kumplami.Co zas dotyczy sieci,to ubolewam bardzo ,ale w okolicy nie ma
osob z ktorymi moglbym sie polaczyc.
Za obraze RoMana przepraszam-unioslem sie.

Juliusz Kornaszewski.