Re: Przestał czytać CD-R-ki....

Autor: Andrzej Błach (blachu_at_oak.ia.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 22:56:40 MET DST

Łukasz Staszczak wrote:

> płyt
> jakby
> nie
> obraca.

> Przypuszczalnie trzeba przeczyścić optykę. Pobrudził się biedaczek :(
> Jak to się robi ? Nie wiem :(
>
> Pozdrawiam
> Łukasz

 Otwiera , czysci i zamyka :)))
A tak na serio, to otworz go delikatnie (jesli oczywiscie nie jest na
gwarancji),
wez kawalek waty na zapalke, lub cos takiego i delikatnie przetrzyj
soczewke
Uwaga!!!
wate zamocz lekko w wodzie !!! Zaden spirytus !!!
Jesli to nie pomoze to podkrec troche promien lasera, na pewno z boku
jest
potencjometr, jesli to nie pomoze to nie wiem co mozna zrobic.
Pozdrawiam
                Andrzej