NEWS vs LISTA (potrzebna pomoc)

Autor: Jan Miller (LIMMV0101M127_at_supermedia.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 20:35:38 MET DST

Czesc !

Jestem zapisany na liste dyskusyjna, dostaje wiec przez moje konto oprocz
maili rowniez posty z tej listy. Jednak ostatnio dostalem wiadomosc, z
ktorej wynikalo, ze przyszla z listy (odebralem ja przez Internet Maila), a
ktorej nie widac (mimo usilnych staran) przez Internet News. Pomozcie
odpowiedziec na pytanie co sie stalo ??? Czy ktos moze zrobic sztuczke, aby
wprowadzic mnie w blad, czy wynika to z innych przyczyn ?

Bardzo prosze o odpowiedzi na mojego maila, gdyz nie jestem zapisany do
grupy PECET (wiem jednak, ze jest tu sporo takich, ktorzy duzo o tym
wiedza...).

Dzieki !

--
Jan
Temporary adress : LIMMV0101M127_at_supermedia.pl (jesli dziala nadal to