Re: pliki xm

Autor: Andrzej (andrzejp_at_complex.com.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 19:53:40 MET DST

Michał Zieliński wrote:

> Sluchaj, a moze udalo Ci sie zmusic go do dzialania z patch'ami do GUS'a ?
> Odtwarzal MIDI?
> Pozdrowienia
Zacznijmy od tego ze ja posiadam wlasnie GUS-a.
Midi mi chodza wspaniale oprocz tego dodaje sobie echo, surround i pare
innych dupereli.
Jeszcze jak by sie dalo dodawac powyzsze do Wav-ow lub CD-audio to chyba
z radosci bym do Czestochowy na pielgrzymke poszedl :-))
Ale nie zmienia to mojego zdania ze jest to swietny program.
A ha moze wiesz (cie) jak zamienic WAV-a na MOD-a !!!!!

--
Andrzej