Re: Doradzcie nagrywarke CD

Autor: Wojtek K. (wojtek_at_mikrozet.wroc.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 17:56:26 MET DST

Proponuję TEACa CD-R50S - mam go trochę czasu i sprawuje się bardzo dobrze.
Może nagrywać z 4krotną predkościś tak jak Yamaha CDR100 i CDR400, ale jest
od nich tańszy,
a ponadto ma dużo lepszą korekcję błędów i nie wymaga caddy.

Jeżeli chodzi o Yamahę to miałem okazje sprawdzić model CDR100 i CDR102.
CDR100 ma trochę wad (np.strasznie długi czas dostępu), lecz nagrywa
całkiem nieźle.
Do domowego użytki wystarczy.Natomiast odradzam model CDR102 (podobno ma
wadę fabryczną),
bo miałem z nią sporo kłopotów.

Wojtek K.
wojtek_at_mikrozet.wroc.pl

Przemek Mikosz <przemekm_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<3368C50C.7F7D_at_free.polbox.pl>...