Re: Re: U piony Pecet???

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 17:56:00 MET DST

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>nie wlaczac tego scierwa (tzn APM)
>jeszcze nie widzialem komputera+systemu
>na ktorym nie byloby z tym klopotu
>
>Grego

sorry Gregu, ale na <KRYPTOREKLAMA!!!!> compaq'ach </kryptoreklama>
nie ma z tym problemu. praktycznie nic sie nie ustawia, a dziala
jak trzeba. dyski zatrzymuje, gasi monitor. dyski potrafi
budzic po jednym w razie potrzeby. od roku trzymam na tym osa.
nawet wykryl, i zainstalowal mi support do APM'u. dziala dobrze.
tyle ze te komputry sa zbyt drogie w porownaniu do skladakow.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |