U¶piony Pecet???

Autor: Bułanowski Maciej (bulan_at_grot.com.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 16:54:33 MET DST

Mama płytę główn± Intel TC430HX (Tuson) w biosie płyty ustawiłem APM
(Advenced Power Managment) na enable, to samo zrobiłem w Windzie OSR2, po
okre¶lonym czasie następuje "u¶pienie komputera", wył±cza się karta
grafiki, migaj± lampki na klawiaturze i na obudowie komputera= wszystko
jest OK z małym szczegółem- nie mogę go obudzić w żaden sposób ani myszk±,
ani klawiatur±. Muszę go wył±czyć z sieci i od nowa wystartować.Czy kto¶ ma
jakie¶ propozycje????????
Pozdrowienia.
Bułanowski Maciej
bulan_at_grot.com.pl