Re: Odp: Strony z PASCAL, Podkrecanie P100

Autor: Michał Zieliński (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 09:49:51 MET DST

I bardzo dobrze .Moze wtedy przestaniesz wtykac na liste swoje teksty.

> LUDZIEE !!!!
> NIE UZYWAJCIE WOGOLE POLSKICH LITER BO MNIE SZLAG TRAFI !!
> _________________________________
> GREETS for all PASCAL PROGRAMERS
> SUCKS for all LAMERS

> Agent Mulder
> ajerzy_at_polbox.com
> ________________________________

> Co oznaczaja trzy krotkie beepniecia w czasie boota?
> TIA - Ser Toip

DUUUZE PROBLEMY SPRZETOWE !!!!!!!
_________________________________

----------
> Co to sa za pliki z koncowka txt i old , czy mozna te pliki usunac i
> wszystko bedzie dzialac poprawnie?
> --
> Pawel
> koRnac_at_friko.onet.pl

Gosciu kiedy sobie kupiles komputer ze juz sie pchasz na powazne listy ?
^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^
A tak a propos to pliki *.OLD mozesz spokojnie usuwac natomiast z *.TXT
trzeba troche bardziej uwazac ale teoretycznie takze mozesz je spokojnie
wywalic, jesli zawartosc cie nie interesuje.
_________________________________
GREETS for all PASCAL PROGRAMERS
SUCKS for all LAMERS

Agent Mulder
ajerzy_at_polbox.com

Moze lista jest powazna, ale Twoje zachowanie nie.Lista jest po to , aby
sluzyc sobie wzajemnie rada i pomoca, a nie obrzucac sie blotem.

Michal Zielinski

Pozdrowienia

     Michal Zielinski
              hardware_at_lodz2.p.lodz.pl hubble_at_free.polbox.p