Re: W95 OSR2

Autor: Zbigniew von Borgosz (zibby_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 00:22:49 MET DST

> Slyszalem ze OSR2 jest sporo ulepszony w stosunku do zwyklego
OSR2....czym
> sie roznia ?

        W OSR2 jest dodany cały development pack dla administratorów, dodatkowo
wbudowany klient Compuserva, M$NetMeeting, Internet Explorer, IMail&News,
kompresja z Plus!a i kupę tego typu duperelków,
Dodatkowo wyposażony jest w FAT32, którego nikomu nie proponuję instalować,
odczyt jest z niego liniowy.

Jedyną bajerką(wreszcie), która mi się podoba jest to, że po reinstalacji
systemu prawie wszystkie programy przeżywają(no, u mnie zmarł Access). i
nie trzeba ich reinstalować

> Kiedy powstal OSR2 ?
Tego nawet sam Bill Gate$ nie wie ;)

A            V               E!