Re: Przestał czytać CD-R-ki....

Autor: Jacek Gutkowski (jacekg_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 20:30:42 MET DST

Gałecki wrote:

> Swojego czasu nabyłem CD-ROM Aztech ZETA 6x.
> CD-ROM charakteryzował się całkiem niezłymi osiągnięciami w czytaniu płyt
> CD-R. Dało się odczytać nawet te nieco porysowane. Natomiast teraz jakby
> przestał...
> Dotyczy to także nowych płytek w idealnym stanie.
> Niektórych z nich nawet nie zauważa - efekt jest identyczny jakbym nie
> włożył żadnej.
> Przy wysuwaniu - co się wcześniej nie zdarzało płyta jeszcze się obraca.
> Jakieś pomysły?

Czy te nowe plytki sa zielone od spodu? Moj kolega tez Aztecha tylko 4x
i nie czyta mu zielonych plytek oraz , tak jak u Ciebie, przy wysuwaniu
plytka sie jeszcze obraca. Nie ma natomiast zadnych problemow ze zlotymi
plytkami.
Z tego wynikaloby, ze plytki zielone czyms sie roznia od zlotych. Tylko
czym? Jak ktos wie, to niech mnie oswieci.

--
Pozdrowienia
Jacek Gutkowski, Wroclaw