Re: Zdychajacy komputer wola o wode

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 14:45:55 MET DST

Michał Zieliński <hubble_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<199706112124.XAA13797_at_free.polbox.pl>...
: Czesc,
:
: Przepraszam za subject, ale jezeli to czytasz to
chwycilo.Komp znajomka
: nie chce zapisywac na dyskietki -przy kopiowaniu natychmiast
sie wiesza na
: twardo.Czy ktos z was spotkal sie z podobnym problemem?
:
Czy w międzyczasie używany jest twardziel? Bo jeœli tak to może
być wina kontrolera, sam spotkałem się z takim przypadkiem, gdy
dysk był intensywnie używany i próbowałem coœ zrzucić na
dyskietkš to nieodmiennie kończyło się to tak samo.

pozdrówka

        Przem

--
Przemysław Kowalczyk    !! Technical University of Gdańsk !!
przemkow_at_polbox.com                         E T I