Re: Win95 & linux!

Autor: stefan_at_pluton.pol.lublin.pl
Data: Thu 12 Jun 1997 - 14:28:25 MET DST

Slawomir Bialek <civic_at_rhino.silesia.linux.org.pl> pisze:

> a) lilo się ładuje nieporównywalnie szybciej :)
> b) nie muszę mieć w ogóle dosa :->
Loadlin jest jedynym możliwym rozwiązaniem w takich przypadkach
jak mój. Mam taką dziwną kartę dźwiękową, którą trzeba programowo
pod DOSem inicjować, żeby emulowała SBPro, więc żeby działała
pod linuxem muszę użyć loadlina. Soft RESET nie wchodzi w grę
gdyż:
1. Pewnie byłoby dłużej,
2. Mam taką dziwną płytę, ntórej nie da się zrobić miękkiego
   resetu (ja jej trzech króli a ona i tak na twardo się resetuje).

--
Tomasz Stafiński  -  Politechnika Lubelska