Re: Zapytanie o karte grafiki PARADISE

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 14:07:22 MET DST

Marek Osipowicz (marcus_at_rci.bitbank.rzeszow.pl) wrote:
> Moze ktos wie, jakie tryby ma karta graficzna, na ktorej jest
> (na jednej z kostek) napisane:

> PARADISE '88
> PVGA1A-JK
> 00-02 9027

Paradise made by WD ? Jesli to jakas stara ISA (88?) to prawie na pewno
powinno dzialac ze sterownikami WesternDigital/Paradise (tylko trzeba by
sprawdzic wersje, sa rozne uklady - xxxC30 - xxxC31 itp.)

> oraz jak sie ja uzywa jej przelacznikow (na kostce z przelacznikami jest
> napisane):
> AMP 9005
> I 435802-5
> * OFF

Zapewne do ustawiania trybow z przeplotem dla starszych monitorow.

> (i ew. jaki jest internetowy adres jej sterownika (driwera)).

Wiekszosc programow powinna miec wbudowane (kiedys to byl prawie standard),
ewentualnie gdzies na ftp.wdc.com

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland