Re: AMD DX4 120 + SiS

Autor: Artur Stuczynski (stucz_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 12:59:33 MET DST

Grzegorz Wnek wrote:

> Moze ktos mi wytlumaczy, ci sie wlasciwie u mnie dzieje:
> Mam jak w subiekcie, tylko ze plyta ma pseudo cache (jak mi mowia cache
> LOGICZNY (sic!) - tzn jest, ale go nie ma)

Swego czasu na giełdzie komputerowej w Warszawie pojawiło się mnóstwo
płyt z fałszywą pamiecią cache. Kostki były wykonane z bliżej
nieokreślownego materiału, nie mające nic wspólnego z półprzewodnikami.
Na moich oczach sprzedawca przyklejał na takie kostki naklejki, bo
oczywiście w celu "obniżenia kosztów" taniej było produkować tylko
czarne kostki o kształtach scalaków.
Z kolegami śmieliśmy się, że jest to wirtualny cache.

> ale ustawilem tez mniej - 3x33=100 - tu nagle zaczal chodzic bez
> wieszania sie (!!??)

Podwójny ból jajek - trachnięta płyta i IMHO szlifowany procesor. Gdzie
Ty to kupowałeś?

--
Pozdrawiam
Artur