Re: TPSA 0w202122

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 11:56:34 MET DST

Jak zobaczysz w oknie "krzaczki" naciśnij klawisz F7 .
Można również nie wpisywać ppp ppp - zrobi to za ciebie automatycznie
skrypt .
Ale aby to zrobił musisz go jednak mieć .
Temat był wielokrotnie poruszany na tej liście .
Zobacz w archiwum listy pecet .

Serdecznie pozdrawiam

Andrzej.Briske_at_USA.NET