Odp: Odp: Odp: LANTASTIC. Ile to warte?

Autor: Grzegorz Tomczyk (gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 19:34:05 MET DST

Tu się z Tobą zgodzę.
W Dos'ie nie miałem również żadnych (lub prawie żadnych)
 problemów z wersją 6.0 i 7.0.
Ale w sieciach z uruchamianymi Win311 i Win95 na serwerze zaczynały
występować problemy.
Chodzi mi głównie o zawieszanie się sieci podczas używania programów
napisanych w językach Clipper i Fox-Pro (DOS)

mailto:gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl
http://snack.p.lodz.pl/~gtomczyk
 ----