Re: INTERNET przez TV Kablowa

Autor: Michał Zieliński (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 00:10:01 MET DST

> =3D20

> No dobrze. Ale miedzy laczem z TP S.A. a abonentem jest jakis=20
> komputer pewnie. Jaka jest predkosc transmisji miedzy abonentem a tym=20
> komputerem w IDEALNYCH warunkach (bez innych uzytkownikow). Co w=20
> przypadku kiedy odwiedzane strony beda ladowaly na dysku tego=20
> serwera?
Tego nie wiem.Po prostu siec widzialem , lecz nie mialem mozliwosci
skorzystania z niej.Zrobiona jes z mysla o najmniejszych kosztach - 1
komputer, koncentratory i skretka.Najdluzsza ma ok 2,5 km.Zgadzam sie ze
transfer nie jest oszalamiajacy, ale kosztuje to 50 zl na miesiac.
> 120=3D

> JEZU! Czy wy placicie od slowa?W jakim sposob zalezy?
Na Widzewie 50 zl na Retkini ok 80 zl.
Jutro dopadne goscia z Retkini i dopytam sie go dokladnie.

Pozdrowienia

                                 Get Yourself Connected !
  Michal Zielinski
                              hardware_at_lodz2.p.lodz.pl