Re: Win95 & linux!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 04:58:15 MET DST

On Tue, 10 Jun 1997 23:04:27 +0200 (CEST), Przemek Bak wrote:

>Wcale nie trzeba, mozesz ustalic, ze np. po 5 sekudach bedzie sie
>uruchamial domyslnie linux.
>A poza tym mozesz tak skonfigurowac to menu, ze np.
[...]
>Poza tym uzywajac lilo nie musisz uruchamiac dos-a - mam na mysli rozne
>autoexec-i, configi itp. Oszczednosc czasu (prawda ze niewielka)

wszystkie te mozliwosci daje rowniez Boot Manager
a prostszy jest do zainstalowania. Ja odpalam z niego
DOS'a, Linuxa, OS/2, a w firmie dodatkowo G95.
0 problemow, czego nie moge powiedziec o lilo.
(faktem jest ze ostatnie spotkanie z lilo
mialem na slaccku jakies dwa lata temu wiec dzis to moze
juz wygladac inaczej)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi