Re: K6 ana A-Trend ATC 2000

Autor: Piotr Jastrzebski (piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 00:25:24 MET DST

Maciek Widomski wrote:
> Czy na ATC 2000 mozna zainstalowac AMD K6.
> Rozne zrodla roznie podaja.
[ciach...]

IMO jest tak: zalezy jaki masz BIOS. Jak masz ten najnowszy (tzn. sprzed
kilku miesiecy) z 97 roku, to powinien pojsc. Jak masz starszy, (np. ja
z plyta dostalem z grudnia 96) to raczej nie. Wowczas -> www.atrend.com
i flashowac. Mnie sie udalo, i nie ma zmian na gorsze, czyli BIOS 97 (i
TCP/IP) jest ok. Nie mam K6, wiec nie gwarantuje, ze pojdzie po
sflashowaniu, ale krotki opisik nowego biosu na stronie Atrenda mowi cos
o obsludze K6.

Pozdrowienia

-- Piotr Jastrzebski
-- 'Cahir', Lodz