Re: Jaka drukarke wybrac?

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 23:26:16 MET DST

Bartłomiej Grabowski <bartekg_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<01bc75d9$7ad0f980$eaa9ccc2_at_bartcomp>...
> Ktora z malych drukarek (Hp 400, Lexmark 1020, Cannon 240(?)) jest
> najlepsza do zastosowan domowych? A moze jakas inna?
>
> bartekg_at_polbox.com

Birz ta ktora ma wymienna glowice rzaem z pojemnikiem na tusz (tak jak u
drukarek HP). Jakies 3 - 4 lata temu kupilem sobie Epsona Stylusa 800.
Wszystko bylo ok na poczatku. Problem zaczal sie po duzym jej obcizeniu
(bylo to ok 700 stron na miesiac). Glowica zaczela pozostawiac przery ..
Gdy ja zanioslem do servisu kazali mi wymienic glowice - zarzyczyli sobie
ok 400 zl!!! To byla wtedy prawie polowa ceny drukarki!!

Najlepiej zrobisz jak kupisz jakis model HP. Jesli mozesz poczekac to za
jakis miesziac bedzie dostepna nowa drukarka (w polce bo w USA jest od
ponad 6 mies.). HP 670. Jest to zuborzala wersja HP 690. HP 670 nie ma
mozliwosci druku z modulem photo color i drukuje troche wolniej, ale jej
podstawowa zaleta jest to ze posiada dwa pojemniki (2 glowice) - kolorowa i
czrnobiala.

Sam ma HP 690 i dozbrze sie sprawuje (mam ja od grudnia)